Sommaren har städats bort..

Jag blir visst sämre och sämre på det här med blogg men jag gör väl ett inlägg nu då. Sommaren har städats bort nu och löven har krattats undan. Nu väntar jag på snö!!!! Gud så härligt att få ta fram vinterkläder och mysiga ragg sockor..
Jag och familjen var ute igår och rensade undan ute i trädgården. Jag gjorde ett litet vinter arrangemang på bron som möter alla gäster som kommer.... blev ganska sött.


Nu härnäst så väntar halloween och min kära Maggan ska ha halloween party med tema heaven and hell. Någon som har några ideer får gärna lämna dom i kommentarer!!! tack..

Håller också på att knåpa ihop en julkalender till Adam. Den är gjord i filt och det var ju inte helt lätt att få limmet att fästa bra. Har klippt ut alla delar och nu återstår det bara att limma och dekorera. så här ser den ut än så länge..


Blir nog bra bara den blir klar. Någon timme kvar till jag ska jobba så det är nog bäst jag sätter lite fart..... adjö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0