En trevlig helg såklart

Ja, jag vet. Jag har inte alls hunnit blogga. Jag har haft trevligt besök från norrland. Min alldeles egen Maggan har varit här och gjorde ett försök att få ihop lite ´pengar genom att ansiktsmåla, som hon för övrigt är en hejare på!
Men vädret var för vackert och inga barn som ville vara inne på leklandet.... men en trevlig helg fick vi i alla fall!!



tog en tur på dollarstore och hittade diverse och sen åkte vi hem och grillade och vissa drack öl, vissa drack cola!
På kvällen satt vi ute i slogboden och eldade och pratade strunt.... det var så roligt!
¨På söndagen slappade vi rejält. Jag och Maggan fick följa med Bästa Jonna upp till stallet så Maggan fick lite hästdoft i sig. Jonna visade oss runt och hon och Maggan pratade massa häst prat... jag gick mest omkring och fota....
Har nu sett Jonnas häst på nära håll.......... Zigge är STOR!!! liten Anna... mycket nervös....

Men fin är han.......och enorm..

Maggan återvände till norr på måndagen och jag återvände till verkligheten.... och den är inte så illa den heller alla gånger. Tack Maggan för en rolig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0