Årets sommarkalas!




Årets sommar kalas har varit och det var iskallt!! Men ååååå så roligt!!
Det blev allt som allt 11 hjälmar. Den ena galnare än den andra. Roligt folk och mycket stim.
Alla fick ett glas "groggsörja" när de kom och en tips promenadslapp.
Sen blev det snittar med svenska flaggan på och mer drink och skål! Vi röstade om den snyggaste hjälmen och det var Jonna som vann. Det hade då hon förtjänat som suttit och limmat på makaroner i så många timmar så jag törs inte ens gissa. Tips promenaden vann hennes syster Sara så man kan lugnt säga att det var fam. Lindås kväll!
Jag blev så glad över att min Tin tog sig hela vägen från Borlänge för att umgås lite!!

Men det var som sagt var kallt ute igår. Så kallt att man såg sin egen andedräkt. Jag frös så hemskt när jag gick och la mig så jag kunde inte sova på flera timmar bara för det ....fy...

Idag är det en lugn dag, fixar med nästa kalas som är på lördag då min son ska ha barnkalas. Just nyss satt jag och limmade på pinatan som jag lovat honom. Skickat inbjudningar har jag gjort och nu är det stress igen hela veckan...
Men sen.... ska jag vila lite. och pusta ut!!

Lite mer om sommarkalaset och bilder kommer inom kort!!

Kommentarer
Postat av: Stina

men var är bilderna då Anna..?? inom kort? vad har du för tidsperspektiv =)

2009-06-07 @ 21:35:30
Postat av: Anonym

men var är bilderna då Anna..?? inom kort? vad har du för tidsperspektiv =)

2009-06-07 @ 21:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0