Julpysslet har kommit!!

Jippii!!!

Julpysslet har anlänt och jag har plockat ur det. Nu har jag julgranskulor, pepparkaksgubbar, änglar, stjärnor, renar och gulliga hjärtan att måla och dekorera... underbart!!! Det är NÄSTAN så jag vill plocka fram en julskiva också men då låser nog ett antal vänner in mig.... får nog låta bli...Men ingen kan ju hindra mig att vissla BJÄLLERKLANG!!

Har lagt in order på jultidningarna så om ett par veckor så har jag dom också... underbart...
Och sonen har valt fina premier så han blir nog nöjd...


Har virkat en supersöt liten Hello Kitty till Pilla nu.. vad gör jag inte för den tjejen... det enda som saknas på den söta kattungen är ett ansikte och det får hon väl i natt...


Men nu har jag absolut inte tid att sitta här... fram med målarpenslar och glitter och sånt... adju..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad har du för fel Anna,man kan ju tro du är dum på riktigt

2009-10-08 @ 17:10:56
Postat av: Stina

Ha ha.. ja man kan ju nästan hålla med skånepågen anna =)

inga julvisor nu anna.. ville du inte sjunga för stefan så får du knipa käft hädanefter =) ja i alla fall med julvisor =)

2009-10-08 @ 22:11:02
Postat av: Pilla

Håller med... vill du inte sjunga för stefan kan du hålla käft!!!!! men tackar för Kitty

2009-10-13 @ 20:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0