Pysslandet

.............................just nu.........................
Allt står stilla just nu känns det som. Jag får väl massor gjort egentligen men inget som får mig att vilja jubla högt.
Jag får alltid lite panik på hösten. Ungefär som getingarna. Man kommer på att det inte är så mycket kvar och hattar fram och tillbaka och stressar upp sig över ingenting. Jag blir rastlös och dryg att umgås med när det är höst. Så jag stänger in mig i mitt lilla hobby rum och skapar. Det blir inget riktigt färdigt för jag är lika rastlös där. Jag syr lite på ett får, fixar lite skägg på en tomte, virkar lite, repar upp, målar lite, klipper och funderar.

Och lite panik känslor kommer över mig och då stirrar jag bestämt ner i pyssel lådorna och distraherar mig så gott det går....

SUCK!


Kommentarer
Postat av: Stina

Nej nån jävla geting får du då inte vara som på onsdag o torsdag heller.. pyssla väck getingen snabbt som den =)

2010-08-23 @ 23:19:06
Postat av: Pilla

Och jag är superlycklig att jag nu har fått börja sy lite! SUPER!!

2010-08-24 @ 18:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0