Mera Jul!!

Nu vill jag stanna tiden lite och njuta ordentligt av julmånaden....
Den går alldeles för fort och jag vill hinna känna mer jul!
Ikväll ska vi på Julbord med jobbet och det ser jag verkligen fram emot.
Till veckan blir det lucia med solo sång (!!!) av sonen... (helt solo var han nog inte, dom var nog 4, men hans säger solo!!)

Min julkalender från Bodyshop har hittills varit till belåtelse. Goda dofter och roliga grejer.
Fast inte lucka 9..... det fanns inget i luckan. Presenten har flyttat sig till en annan lucka så jag får väl vänta.
Och inte lucka 3... där var det nagelfilar.... och ärligt talat... vad ska jag med dom till?? hahahah...

Nu ska här julfrächas till i ansiktet och kroppen tvättas av... och sen ska jag glida iväg på julbord med de bästa vänner och arbetskamrater som finns....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0