Tar tag i det

Ja nu är äntligen min långledighet här och jag ska TA TAG I saker....
Började ju väldigt bra med att jag inte alls hade någon lust som helst att göra nåt igår. Tog en vilodag fast jag inte borde. Idag var jag segstartat men har i alla fall kommit igång. Rensade skafferiet ordentligt. Hur mycket som helst fanns det som behövde komma i burkar och sorteras upp. Blev en väldig skillnad... helt plötsligt hittar jag i mitt eget skafferi!!!

Ska snart gå och hämta sonen och sen kommer väl den här dagen bara att springa förbi.
Det är svin kallt ute men solen skiner så man luras att det kanske är lite varmare än tempen säger.
Börjar längta efter våren nu. Vi har förhoppningsvis fått den snö vi ska ha nu. Jag tycker i alla fall att det räcker. Känns lite mer vår hos mig i alla fall med solen som skiner och tulpaner på bordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0