Underbara saker

Har gått på min natt vecka nu och den underbara Jonna har lånat ut sin dator till mig så nu har jag suttit och surfat och kikath hela natten. Jag har dock inte beställt en enda grej (annars brukar det lätt bli nåt) Så jag har inte fått ett enda pyssel gjort alls!! Men tack så mycket för lånet Jonna. Det är underbart att surfa så länge man bara orkar för omväxlings skull, annars brukar det bli att surfa tills nån i familjen ropar på en.....

Jag är en sån människa som måste få vara för mig själv ibland. Jag är absolut ingen enstöring men jag behöver en liten stund för mig själv då och då. Som tur var så får jag den möjligheten och om jag tröttnar så har jag en egen vrå att stänga in mig i. Mitt hobbyrum, där kan jag sitta i flera timmar om jag bara har inspirationen och lusten. Pyssel är som balsam för själen tycker jag och jag sätter mig och håller på så fort jag känner att det börjar klia i fingrarna. Vissa förstår inte hur jag orkar och hinner men svaret är enkelt. ....det beror helt på VAD du prioriterar. Välj bland dagens lista som du har registrerad i hjärnan. Är det nåt som inte är så viktigt som du kan flytta på till i morgon???? BRA, sätt dig då och pyssla. Det är faktiskt minst lika viktigt att schema lägga lite egen tid i sitt liv.

Har både virkat, stickat, målat och sytt i helgen faktiskt. Men det var inte så många projekt som blev klara. Ärtans ´s pojkvän Niklas har fått en virkad mössa så det är väl det enda som blivit helt färdigt under helgen. Jag hoppas att han blev nöjd och jag hoppas att han inte har den i garaget!!!

Just nu väntar jag på påsklov och så väntar jag på de första vårlökarna som ska ploppa upp ur marken. Jag är så trött på vintern nu... Jag väntar på att få shoppa lite vinterskor. och nya somriga shorts till Adam och så ser jag fram emot att få ta fram cykeln..... och camping semester.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha! vinterskor till semestern?! Du är rolig du =)

2010-03-23 @ 09:40:30
Postat av: Stjärt

inte en enda gång har den varit i garaget. :D

2010-04-03 @ 01:39:31
Postat av: D E N I S E ♥

är också trött på vinter! usch!

2010-04-03 @ 02:17:58
URL: http://denisewallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0