Valborg 2010

Då var det valborg och precis som vanligt så brukar vi åka premiärturen med Mercuryn och kika på brasor.


Den duger ju alldeles utmärkt att titta på brasor med.....
Men medan vi väntade på någon brasa så tog vi en liten glass paus på Östäng.

Pecan nöt!!!!mmmmmm.....

Och som de flesta vet så är jag helt tokig i choklad. Det är ingen nyhet. Men jag har faktiskt en favorit till som jag faktiskt inte får tag ¨på så lätt nu för tiden... men jag r¨åkade snubbla över dom på Östäng när jag stod och skulle beställa glass. Jag hittade.... BUMLINGAR i olika färger och smaker!! underbart. Så en påse sånt fick följa med på Valborgsfirandet.

Världens bästa godis.....

När vi snurrat runt ett par varv i alla byar nästan så gav vi upp. Vi hade väl sett nån brasa här och där men ingen riktigt stor. Både jag och sonen tröttnade ur så vi åkte hem och eldade lite i slogboden. Tog fram hamburgare och korv och grillade lite kvällsmat. Grannen bakom lindan hade så klart party så han bidrog med lite fest musik.

Kvällen avslutades i slogboden med brasa och en liten flaska dricka....

 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det låter som en lyckad valborg!

2010-05-03 @ 01:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0