få se nu...

Nu ska vi se....
stress? check!
panik? check!
lösning?? kaffe och en cigg!!

Jag tycker jag har sprungit omkring nu i flera veckor som en tok. Jag städar, jobbar, tvättar, plockar, diskar,moppar och så vidare... och ändå syns det ingen skillnad alls!!!
Va fan...
Jag tänker inte dra på mig nån stress för då vet jag hur det slutar så det låter vi bli. Listor är en bra sak har jag kommit på.... veckans lista består bara av två saker.... plantera och städa ute och tvätta megatvätten.
Allt annat får liksom ligga till sig lite till så det så.......
för det sista jag tänker göra i sommar är att ligga på soffan och skaka som ett asplöv!

Det tar vi lite kaffe på !!!!
Ha en trevlig dag alla...


Kommentarer
Postat av: Pilla

Chilla lite bruden!! Allt löser sig :)

2011-06-14 @ 17:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0