lång ledigt och sol

Har långledigt denna vecka och det är så underbart skönt! Igår spenderade vi kvällen med fam. Andersson-Frost och vi har nog konstaterat att vi borde träffas lite oftare. Knappt man kommer ihåg hur dom såg ut.... men jag har ju inte mycket till socialt liv ändå så jag får väl vara glad för det lilla... eller ändra på det kanske!!!

Idag har jag varit ute i trädgården hela dagen och bara gottat mig i solen. Har såklart bränt mig en hel del men vad gör man inte för att ladda batterierna med solsken??

Ikväll blir det grill och kanske möjligen en cider.... men sen är det säng för man ska upp med tuppen och ta på sig lite extra timmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0