3 beställningar

Just nu har jag 3 beställningar på änglar och jag jobbar på med dom så gott jag kan...
Den första är snart klar och jag ska skicka den till en släkting som fyller jämna år. Hoppas verkligen att hon uppskattar den. När det är saker gjorda till släktingar och vänner ligger det ju liksom lite extra kärlek bakom jobbet! Kan just nu inte lägga ut några bilder på ängeln eftersom den ska bli en överraskning men så fort den är levererad så ska jag lägga ut bilder på bloggen....

Nu ska jag äntligen gå ut i solen. Det är sportlov här i Dalarna och sonen har hängt på simhallen i flera dagar nu. Undrar om man kanske kan få ut honom i solen lite???

Så här såg solen ut i går....



Hoppar fin vädret håller i sig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0