saker som sker...

Idag vaknade jag upp med täppt näsa och halstjock...trevligt värre! Får väl se när det där tänker bryta ut ordentligt. Har jag tur så hinner jag röja upp lite här innan man blir sängliggande. Ängla beställningen hann jag i alla fall klart med och hon är skickad och betalt har jag fått. Nästa projekt just nu är en ny tilda och lite övrigt som jag köpt på mig från panduros vår rea. Jag har lite saker att måla och att sy så i vår klarar jag mig helt klart. Funderar på min kära sambos födelseags present... han fick en spökvandring i Stockholm i fjol och Vi har inte använt den än.. det börjar bli dags för den. Kanske ska börja kika i kalendern? Min egen födelsedag ska jag fira i helgen... Jag undrar vad jag ska önska mig? Har jag Inte sedan allt@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0