One-piece... hell no

Vissa modeflugor följer man bara inte....oavsett liksom.... hör ni det... INTE!!
One-piece är ett sånt exempel.
Hur tänkte dom???
En sparkbyxa a la´babymodell men i vuxenstorlek???
Nån gick väldigt full eller påverkad på jobbet tror jag....
Och ännu värre är att folk vill ha dom på sig....
dom säljer som smör i solsken...

Snälla, jag tyckte att det var pinsamt (så här efteråt) att raka streck i ögonbrynen när man var 14 år eller dom här snurr skosnörena som man hade i miljoner färger... eller det chock rosa bältet i resår som man matchade till turkosa linne byxor... för att inte tala om de urlöjliga ärmhållarna i spiralformad stål som man hade över snyggaste jeans skjortan.... men det kommer inte ens i närheten i att jämföra med en one- piece....

Tyvärr så omger jag mig med personer som faktiskt tycker att det ser ut som en bara måste ha grej!
Jag vill inte nämna några namn i fall Jenniann Ärtan Larsson helt plötsligt ändrar sig... men jag har hittat en speciellt till henne..
.

Kommentarer
Postat av: Tina

MEN ANNA!!

Det är ju det mest fantastiska, underbaraste, skönaste plagg som någonsin har skapats! Jag bara måste/vill ha en... men plånboken säger nej. Fatta att glida runt i denna skapelse i stugan eller efter duschen en fredagkväll... ostkrokar och one-piece det går inte att säga nej till. =)

2011-05-22 @ 11:11:54
Postat av: Kristina

Anna! Ja håller helt och hållet med dig!!!

2011-05-22 @ 12:49:09
Postat av: Stjärt

Hahaha... NU behöver vi inte gå till överdrift :) Jag KOMMER att införskaffa en inom en snar framtid, och den ska jag ha BARA för din skull när vi jobbar tillsammans! :)

2011-05-25 @ 22:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0