Vårstädning...

Ja jag vet, jag vet...... men jag gör ett inlägg nu då.... Det är mycket nu. Snön smälter, huset dammas och så vidare...


Jag har börjat undra om jag verkligen har så mycket att säga... på en blogg...Det är ju så att det mest privata skriver jag knappast om utan tar det direkt med de jag känner att jag kan prata med. Tycker egentligen att bloggar och facebook nästan förstört lite av kontakten som man fick lov att ha med varandra förr. I facebook världen så behöver man inte ringa till sina vänner som bor långt bort längre för att snacka lite och uppdatera sig med varann... allt man behöver göra är att logga in på facebook. Kanske kommentera en bild eller skicka ett inlägg om att det kändes som om det var länge sen man sågs irl alltså....

Så nä.... jag vet faktiskt inte om det är nåt speciellt det här med bloggandet längre... tar mig nog en funderare..

Kommentarer
Postat av: BertaStina

hoho, det är höst nu.. är inte vårstädningen klar??!!

2012-11-19 @ 22:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0