Försöka duger

Jaha, ännu en ny katastrof dag. Bestämde mig idag för att röja upp i sonens rum. Hittar lite allt möjligt roligt som inte han lekt med på ett bra tag. Tog sin lilla tid men nu är det då gjort. Har tänkt börja rensa upp ordentligt i röran här. Får väl se vad det blir av med allt. Tror jag ska prata ihop mig med grannen och ha en gårdsloppis. Det hade ju kanske varit kul att tjäna en liten krona på sina gamla saker. Det som inte blir sålt är det väl bara att kassera sen. Börjar kika i garderoben och har god lust att rensa ur där med ordentligt. Men kläder är synd att slänga. Finns ju alltid något man kan sy av tyget eller så. pyssel pyssel....

Jag och christina har av verkat vår första tävlingsvecka. Vinnaren blev.... christina! skit skit skit. Men hon ska få en lott idag och det blir då den enda hon får. Resten av veckorna vinner jag absolut!! :)

Snart är det Valborg också. Jag tror jag har jobbat varenda valborg men i år så ska jag få vara ledig. Kärleken och sonen brukar ju som ge sig ut på biltur och leta brasor. Det blir väl något sådant för oss i år med. Vi får väl se.
Tyvärr så jobbar jag på torsdagen så det blir ju inte så mycket nöjen. Men vi får se vad som händer.

intressant dag blev det inte idag. Bara massa plock och dammsugande. Proppen gick väl i huset och jag som är så väldigt händig av mig... inte... fick ringa till Jonny och fråga var jag hittar nya proppar. Fatta mig rätt nu. Jag kan byta en propp men var dom små jäklarna ligger i Jonnys välstädade källare har jag ingen aning om. Men nu vet jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0