Kära brudpar

Idag har solen strålat hela dagen igen och vi har försökt vara ute så mycket det bara går. Tror faktiskt att det är en smart ide´ att införa tv förbud för alla under så fina dagar. Har väl fått lov att få lite gjort också såklart men det har väl löst sig det med. Tur att man har lite hjälp här hemma så man slipper dra det tunga lasset själv.

Fick brev av lilla vännen som ska stå som brud i sommar. Hon hade skickat massa roliga kort på sig själv och sin tvillingsjäl. Det är bara för mig att sitta här i kväll och scanna in och pyssla på lite som vanligt. Har inte riktigt räknat ut hur bröllopsprogrammet ska se ut men det ordnar sig säkert när man väl börjar peta på med det. Kanske jag hinner lite i helgen om jag har tur. Brukar vara så fullt upp jämt ¨så man knappt hinner med. Och så måste jag ju börja fundera på vad i hela friden jag ska säga på bröllops festen nu när Pilla tvingar mig att vara toast master.... eller toastmadame heter det tydligen.
- Kära brudpar, vi har samlats här idag för att dricka era pengar och önska er lycka till... bla bla bla....
Ja, det får bli ett senare problem.

Sängen väntar och den behövs verkligen efter en ute dag med en smått galen 5 åring.

Adam Konstigheter:

Adam: - Mamma är det något fel på din mage?
Jag: - Nej, vad menar du då?
Adam:- Men alla andra mammor får många bebisar från sina magar. Men du har bara fått mig.
Jag:- öhhhh.... ja... alltså.... vad ska jag .....hmmmm.....

Kommentarer
Postat av: Pilla

TUR JAG HAR DIG!!

2008-04-28 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0