Efter semestern...

Hej igen!!
Jag har nu haft min semester och har haft alldeles för mycket att göra för att kunna sitta här och slita.... men nu är jag tillbaka och har t om jobbat en vecka redan. Semestern har varit rolig och vi har verkligen tagit vara på varje dag. Vissa dagar gör man mycket och vissa dagar inget... precis som en semester ska vara. Har varit barnvakt till systersonen Sammy och vi har varit uppe i norr och jag har väl tillbringat två veckor med mamma och pappa. Allt har varit bra och t om vädret har varit helt ok. Jag har lyckats pricka in solen de flesta dagar.

Bröllopet kryper närmare och snart är min lilla pernilla en fru! Jag har bråda dagar just nu kan jag lova. Jag håller på att fixa allt som behöver göras klart nu innan bröllopet. Bläcket i skrivaren har tagit slut och limtuben är tömd så just nu kan jag inte göra så mycket mer... därför är jag här och uppdaterar.
Härnäst efter bröllopet så väntas det 50-60 tals fest i Borlänge. Vi drar dit med husvagnen och det ska bli så kul!!
Jag ser sen fram emot hösten då allt trappas ner och det inte är så förbaskat många bollar i luften samtidigt.

Ska nog ta och beställa lite bläck nu...

Seeeesss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0