MARRIED

Vilket bröllop!!! Nu har helgen gått och bröllopet avklarat. Bruden var vackrare än någonsin och brudgummen grät som en fjolla.... men det är samiskt att göra det och det hedrar vi honom för!! Har haft en toppen helg och vädrets makter gav med sig någorlunda. Brudparet kunde lämna kyrkan i en ner cabbad Mercury i alla fall... festen och middagen var underbar och jag klarade av min roll som toasmaster... i alla fall någorlunda. Jag grät som en gris när jag skulle krama bruden farväl för denna gång men det är ju så med sina närmsta vänner... dom är alltid för långt bort!! Skål för brudparet och Stort lycka till. ....


Jag och min vackra vän.... puss på dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0