Mot lördags äventyr...

JA, då var raggar festen i Borlänge avklarad då! Gud så kul vi hade det! Tin och hennes familj är helt otroliga på att ställa i ordning ett riktigt kalas. Jag kommer att vara en ständig gäst åren framöver. Det är helt klart!! Absolut!
Det enda som jag kanske kan gnälla över är väl över min man. Han glömde nämligen att sätta på värmen i husvagnen. Det var RIKTIGT jävla kallt att sova den natten kan jag säga.... men annars var allt underbart roligt. Jonny vann t om kostym tävlingen. inte för att jag tyckte att han klätt ut sig bäst men ... han fick väl sympati röster!

Nu till helgen så ska vi ha en rök fest. Detta är en helt ny påhittat grej och ingen trendig inne grej som finns i alla tidningar. Det är visst dags att sluta röka och vi är några tjejer som enats om att fimpa. Ett fimpnings försök i alla fall. Så¨på lördag har vi rök fest. Vi ska röka så mycket vi bara kan och sen är det fimpat på obestämd tid... för hoppningsvis för resten av vårt liv. Och då.... så passande för en riktig fest så råkar det vara hård rocks kväll på cafeet också.. tråkigt....
Just nu tycker jag att det är väldigt långt till lördag......

Har även registrerat mig på en stegräknar sida. Jag tänkte promenera till Dorotea.... får väl se om jag lyckas.

VILA nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0