Mot raggarfesten...

Nu börjar det dra ihop sig fö nästa fest. Raggarfesten i Borlänge. 50- 60 tals fest. Jag ska jobba till 12 på lördag och sen sticker vi till Borlänge till min lilla Tin. Och det ska bli så roligt!!!! Ser mest fram emot att få träffa Tin lite mer än bara över en kopp kaffe. Det är alldeles för långt mellan träffarna. När vi kommer dit så blir det tipspromenad och sen mat och live underhållning och baren är öppen hela natten! Jag har spanat runt lite på nätet för att försöka hitta någon fin frisyr coh kikat runt lite på kläder. Jag är lessen.... men jag har inget prickigt och klänning vägrar jag så klart! Jonny och Adam blir det nog lättast att hitta kläder till skulle jag tro. Men jag..... det enda jag har hittat är frisyren som jag ska ha... kolla in!

En riktigt snygg frilla!! Resten lämnar jag åt morgondagen... Nu ska jag gå och tupera håret och se om jag kan få något skatbo där uppe!! Om någon vänlig själ har några andra ideer till festen så får ni gärna lämna en kommentar!!
Önskar ibland att jag hade en egen stylist i garderoben..... och nu när jag tänker på det så vill jag nog ha en egen kock... privat tränare.... livs coach...nanny....dj..... och så stor garderob har jag väl ändå inte.... suck ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0