Rostmästaren

Här sitter jag och rostar... toastmaster alltså... fy så jobbigt att få till något bra tal. Men nu tror jag att jag är klar...
Håller som bäst på med att skriva ut festprogram och vika och klistra och häfta dom.... det är mycket nu. Innan jag lägger mig ikväll ska jag vara klar med dom coh jag ska ha packat inför resan och kollat dekorationerna till bilen och göra klart mina smycken. Det blir säkert jätte lätt allt detta på en kväll när klockan redan är halv tio. Men jag ska inte gnälla! Jag är ju inte den som behöver stå framme i kyrkan framför prästen och säga JA till min fjolla till karl som står och gråter... det är pernilla som får göra det!! hahahahahaha.....

Jobbade ikväll och såg på jobbet Allsång på skansen... final ikväll. Gud så tråkigt program det är. Som tur var så dök ju Robert Gustavsson upp och gjorde en Tony Rickardsson... och en Tony Irving.... SÅ ROLIGT så det fick vara värt att plågas en timme för dom futtiga tre minutrarna.

Skriver ut ..... måste klistra... ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0