sjukling

JAAAAAAAAAAAAAa..... jag har väl gått och blivit lite sjuk nu då då. Men jag ska då inte gnälla. Jag är inte nyopererad och inte är jag allergisk mot morfin ..vad jag vet... som vissa andra är. Hoppas att du kryar på dig snabbt vännen....
Den här veckan skulle det ju hända en massa saker i hemmet hade jag tänkt. Men så blir det ju inte nu då. Jag ligger bara mest och ojjar mig.
Har tömt kameran på lite bilder och hittade från Raggarfesten... håll till godo!

Adam kostymerad och redo för fest!      baren är öppen!     party prinsessor...

Kommentarer
Postat av: Pilla

VAD SNYGGA NI ÄR!!



Hoppas ni hade det trevligt flickor!!



PUZZ

2008-10-06 @ 13:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0