Jag. . . .ego

Alltså. . . Jag är lite egotrippad. Det kan jag inte sticka under stolen med. Jag har väldigt svårt att tro att någon annan är lika smart som jag. Åtminstone har jag svårt att tro att någon annan har det synsätt som jag har. Jag har tänkt lite mer på saker som jag tycker nu de senaste veckorna. . . .och jag konstaterar att jag är så trött på folk. . . Går inte in närmare på det men trött på omgivningen får även jag bli. Just nu ser jag fram emot att fira jul med min familj. Föräldrar och syskon och alla nära och kära. Första julen utan morfar nu men det ska väl gå ändå. Är väldigt lyckligt lottad att jag har den familj jag har och jag är verkligen tacksam för alla i min familj. Julklapparna är klara. Väskan packas till veckan och sen drar vi mot snö, släkt, klappar och tomten . . . . . Härligast just nu är musikhjälpen på p3. Kitty och ett gäng sitter i en glasbunker i malmö och sänder radio dygnet runt fram till på lördag tror ja. Man kan önska låtar och det kostar 50 kr. Insamlingen går till världens flyktingar. Nu när jag har nattvecka finns det inget bättre än dom. Både på radio och tv kan man se och lyssna. . . . . . Nätterna går fort. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0