Husvagns semester avklarad

Ja nu har jag återvänt till mina vardagliga rutiner och mönster. Vi har haft en fin liten kort semester. Åkte ner till Kolmården i måndags. Tog in på campingen och spenderade kvällen på restaurant. Dagen efter åkte vi till kolmårdens djurpark. Åkte linbana, tittade på en helt fantastisk delfin show och såg på Adam när han sprang sig svettig på Bamses värld. Väldigt lyckad dag och vackert väder. Dagen därpå tog vi bilen och styrde mot Vimmerby och gick på Astrid Lindgrens värld. Dyrt och inte så imponerande men en helt ok dag i alla fall. Torsdagen spenderade vi på campingen och badade i havet och spelade minigolf och sånt. Husvagns livet var ju helt ok men när jag bli miljonär ska jag köpa ett jättte as till husvagn med inbyggd fräsch toalett. Jag gillar liksom inte tanken på att gå till service husen och sitta på rad med massa främlingar och skita ikapp. .... jag menar det är ju bara en tunn liten brädbit mellan toa båsen.... nä...fy...

Jag är ingen busch människa. Jag är inte bekväm ... men lite....
adam nöjd i husvagnadam och bamseTropicarum i Kolmården

Älskar att ha en familj att hitta på saker med och tycker att det är roligt att åka och se lite nya saker. Att sitta i Dalarna och ruttna bort går ju bara inte och jag har nu tre veckor kvar av semestern. Ska bli kul att åka vidare så småningom... finns mycket sommar kvar än. Bara det blir lika strålande väder som vi haft under vår vecka så...... fast väder spelar egentligen ingen roll. ATt vi har varann är det som betyder något. Vädret är bara världsliga saker.....
till alla vänner där ute...... jag myser... hoppas ni gör det med! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0