Idag hyllar jag...

Jag har röjt hobby rummet idag så lilla Maggan får plats till helgen. Och när jag röjer och städar så hittar jag det mesta bra.... en tröja.. en cider... en schampooflaska... och så hittade jag en vän.... jag hittade min Tin....
eller rättare sagt så hittade jag sången som Tina inte bara skrev utan också framförde på min 30 års dag. Jag skrattade då som nu tills jag grät. den sången är klockren och jag satt bara och skrattade åt minnen en stund. Jag ramade in sången innan jag tappar bort den igen och nu funderar jag bara på var jag ska hänga upp den....

SÅ ... idag hyllar jag min Tin. Min allra käraste lilla vän. Du är helt underbar och jag skulle vilja träffa dig varje dag och bjuda på kaffe och choklad och skratta åt vår tillvaro..... fast det aldrig verkar bli som det ska när vi ska träffas så blir det himla bra när det väl blir av. Vi tar bara upp tråden igen och fortsätter skratta och babbla....
Jag skickar dig tusen kramar och hoppas att vi ses snart....... dig kan jag aldrig TRÖTTNA på... PUSS ända till Borlänge!!

Kommentarer
Postat av: Tina

TACK kära du!

hoppas vi ses snart!

PUSSEN

2009-04-21 @ 17:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0