Metallica

Jag är en rocker i själen..... Metallica bor i min själ.
Visst...jag kan hålla med Ärtan att Mötley crue rockar men i min själ bor METALLICA.
Så har det varit ända sen jag var tillsammans med en kille som heter Nisse.... och det är typ hundra år sen.
Under ett halvårs tid så gjorde jag inget annat än lyssnade på Metallica var jag än befann mig. Vi vaknade till Metallica, vi älskade till Metallica, vi åt till Metallica, vi spelade rollspel till Metallica, vi festade till Metallica och vi tittade varann djupt in i ögonen till Metallica..... men det var då och ändå på något vis så har Metallica stannat kvar även om inte Nisse gjorde det.

Nu ska GuitarHero släppa ett spel med METALLICA.... det ska jag köpa. Absolut. En rocksjäl till salu till mig som svälter...perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0