Första arbetsveckan

Första veckan efter semestern är långt ifrån över för min del. Har några pass extra som jag tagit på mig. Men det är lika bra att gå ut hårt och tjäna in lite kulor som man kan göra något roligt för sen. Som att betala räkningarna. Det är ju alltid lika kul. Jag blir helt överlycklig när jag ser ett vitt kuvert i brevlådan med ett krav på några kronor som man egentligen inte har. Finns väl inget roligare än det??

Nä, det hade varit dags att vinna riktigt stort snart. Den stora vinsten väntar väl fortfarande på mig hoppas jag. Jag hade varit så nöjd om jag vann. Jag hade tänkt mig ungefär 8.350 220 kr och femtio öre. Det räcker precis till det jag vill göra och köpa. Det är väl ändå inte så mycket begärt????


Nu har mamma återvänt från Göteborg. Hennes sista semesterdagar spenderas hos oss så i morgon bjuder jag henne på lite kräftor. Det har hon gjort rätt för flera gånger om....

Kommentarer
Postat av: Stina

nänä, Du har redan vunnit stort en gång. Gör du slut på dom pengarna först.. nu är det stinas tur o vinna =)

2009-08-14 @ 16:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0