Jag borde blogga

Jag borde blogga lite, jag vet.
Men det är bara det att jag inte riktigt hinner just nu. Allt bara rullar på och jag har liksom inte tid och ro att sitta här och gagga ur mig en massa saker. Men jag borde blogga litegrann....

Har börjat jobba efter semestern och det var trevligt som vanligt. Mjukstart med en jobbardag och sen ledigt en dag. Då kunde man vara hemma och låtsas som om man hade semester en dag till sa Stina.... men mycket ledigt blev det väl inte.... som vanligt.

Har mycket på gång nu som jag måste ta och sortera upp i huvudet i vilken ordning jag ska avklara allt. Massa nytt pyssel, massa gammalt pyssel, lite olika projekt som jag velat starta i gång och sen .... näää... ni hör ju hur jag kommer igång.

Men en eller dag ska jag blogga... när jag sorterat in alla prioriteringar i min skalle....

for now..... hugs and kisses

Kommentarer
Postat av: Stina

nä, det är bara att ta en enrgidryck o köra som en speedad duracellkanin anna =) kasta sig över allt man vill göra.. så landar man sen som en urlakad värphöna nån stans. =) o får ha några "dö-dagar" innan man hämtat sig igen. Stina kanske ska hjälpa dig o sortera o göra ett schema =)

2009-08-13 @ 11:03:29
Postat av: Anonym

ja snälla stina... strukturera upp min vardag lite..

2009-08-13 @ 23:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0