Lite bilder

Ikväll bjuder jag på lite bilder. Det är alldeles för lite bilder i bloggarna jag läser....
och då har ändå BertaStina fått en fin kamera när hon fyllde 50... fast hon lägger väl ut mer bilder än mig så glöm att jag sa nåt....
min tur att bjuda på lite bilder...


Så här blev till slut mina husvagns gardiner när jag väl blev klar. Nu syns det verkligen att dynorna behöver nytt överdrag med...



Stina..... förlåt... men du hade gjort likadant om du fått pengar före mig...



Jag och Adam har börjat måla tomtar. Det är inte långt kvar till jul!!



Stickat vantar till honom har jag också gjort.... det du PILLA!!! nåt som jag kan bättre än dig...


Och med lite fantasi och en del teknik kan man få en dimma-ljus-fontän på balkongen!!


Och det här blir man bjuden på när man är snäll med grannarna. Fruktsallad och champagne!!!


Några brasor till i slogboden hoppas jag att jag hinner med innan det blir alldeles för kallt!!!
Det är ju så mysigt...



Och idag kommer världens bästa PILLA hem från sin semester i Turkiet!! Välkommen hem och tack för vykortet. Synd att ni fått lov att ha så varmt och soligt i två veckor. Tråkigt att höra .... verkligen.... bortskämda skit unge! Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja, stina tycker att det är roligt med bilder. Tycker om när det finns lite att titta på. Är därför stinas blogg ser lite kluddig ut =)

Fina gardinerna blev, nu är det bara att ge sig på dynorna oxå då =)

Men det var en "butter" tomte. tycker han att det är för långt till jul eller =)

2009-08-20 @ 10:21:58
Postat av: Pilla

Men nu var det längesen du lovade mig vantar!! För JA!! DU ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN MIG PÅ DET!! :) Lycklig nu??

2009-08-25 @ 17:15:09
Postat av: anna

förträffligt nöjd och belåten att jag är bättre än dig på nåt!! hahaha

2009-08-27 @ 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0