Alla hjärtan klappar för .....

God Morgon... alla hjärtans dag idag och jag är så glad att jag har speciella personer i mitt liv att fira den här dagen med.
Morgonen börjar med att hålla om den man älskar för att sen hålla om en till som man älskar..storlek 6 år.
Adam hade gjort ett kort till mamma på fritids som han gömt i sin väska ända tills idag. Så på morgonen springer han raskt ner och hämtar kortet... måste bara visa er. Det är såna här saker som får en mamma att gråta tidigt på morron...
på framsidan av ett utdragbart kort.. är det i och för sig ett pirat skepp..  En ros     


Det är ett sånt som man drar ut och på varje hjärta har han gjort nåt litet speciellt. Och så kommer han med det och så sitter han och väntar med lysande ögon och lite halvnervös mun för att se om mamma kommer att tycka om gåvan.... och kan man göra annat. Jag kan riktigt se framför mig hur han sitter och sliter med saxen för att kunna klippa ut hjärtan... det gillar han inte. Min underbara lilla pojke....

Adam fick också paket... efter frukost så fick han jeans och tröja och pappa hade köpt godis till honom. Så han blev nöjd. Jonny fick även en liten grej. Jag har gjort en familje tavla med kort på oss alla på. Så klart så var det tavlans glas jag slog sönder i går och det hade ju Jonny mycket roligt åt när han förstod att det var den här ramen som inte hade glas...nåja...

Jag då??? nääää.... förutom kortet från Adam så har jag inte fått något. Jag hoppas verkligen att sambon har förstånd att fixa något... a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0