Det finns hopp

Än är det inte hopplöst för min son.
Ända sen Larz Kristerz blev de stora hjältarna i Älvdalen så hör man deras låtar överallt och alla ungar på Adams skola går omkring och nynnar på låtarna.... så även min son... fast han egentligen hejar på scotts.
Han vägrade förresten att gå på Larz Kristerz skivsläpp om inte scotts var där....

Hur som helst....

I förrgår kom han hem och trallade på en ny  låt med..... METALLICA!! hur man nu trallar till såna låtar.. helt underbart det finns hopp än för honom. Ivrigt berättar han om hans kompis Kevin och han som är så coola och gillar metallica. Jag berättar för honom att jag har ALLA skivor med Metallica (självklart) och då tittar han på mig som om jag vore häftigare än scotts och alla andra han gillar..... "värsta coolt" säger han till mig. Ja, Mamma är skitcool svarar jag. Hälsa Kevin det att din mamma har ALLA METALLICA SKIVOR!!!

Idag fyller sonens far år och det har vi firat hela morgonen. Adam har gjort frukost till pappa och gett paket. Jag tror Jonny fick typ 19 lotter sammanlagt. Det var vinst på 3....bra utdelning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0