Fnatt

Om jag hade alla pengar i hela världen... så skulle min sambo få en jätte fin alla hjärtans dag present... men jag har inte det... men om..
 Då skulle jag köpa den här... jag har hittat den på en skön sida som heter www.nostalgitrippen.se Det finns ju bil soffor också då men dom kostar typ...30 000....
Men alla ska vara väldigt nogranna med att notera att om jag någonsin hade haft råd med motorcykel fåtöljen så kan ni glömma att den får stå inne hos oss. Den hade fint och vackert placerats i garaget så klart...... fin tanke är det dock...

 Det här fick jag från man och son i fjol på alla hjärtans dag....handskrivet kort och en hjärt girlang och en ros..... undrar om dom toppar det i år???

Nåja.... det är inte bara kärlek hos mig idag ska ni veta. Jag har haft stora bekymmer idag. Ladies och gentlemen butiken här på byn har utförsäljning och nu har dom 60 % på rea priset också.... jag var in där idag och det fanns så mycket som jag skulle vilja pröva och kanske köpa så jag får nog gå dit igen i morgon ... men jag har inget smakråd med mig...eller jo.. jag har ju Adam och han tycker att jag är vacker i allt.... vi ska nog dit i morgon nu när jag tänker efter lite.
............................................................................ssssssssssss......................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0