Min tillvaro just nu...

 I onsdags kände jag mig konstnärlig och målade en tulpan tavla till mig själv....

Det var marknad på torget igår...... vilket tragiskt samhälle!!!

 JAG VAR I KYRKAN IGÅR....... allvarligt...

 börjat måla några smyckes askar...

Jaha... igår kom kokboken för GI- noll. Ska börja läsa på den och sen ska jag starkt överväga om det inte är dags nu. Att börja om igen.... det skulle ha rasat en hel del om det funkar som det står i boken..... men ingen mer choklad, ingen mer cola.... vad är livet värt ......

EN stor kram till min älskade som åkte iväg i snöyran och köpte migrän tabletter åt mig på apoteket.... det bästa är att jag inte ens bad honom göra det.... han bara kom hem med dom.... det är stil på min vän trots allt... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0