sportlov

Jag har jobbat hela sport lovet men i tisdags och idag fick jag också vara med och leka med min familj.
I tisdags var vi och bowlade och det började så bra för mig. Jag slog ner 8-9 käglor åt gången och väntar på att jag ska få till strike när min älskade förbannade sprätt till karl bara helt plötsligt vräker på 3strikes på rad. .... efter det så slog jag ner typ 3-4 käglor åt gången. t om med sonen vann över mig.... uselt...






Sen följer veckan med aktiviteter utan mig bl a bad, skridskor och skidor... men idag fick jag vara med.
Vi packade fika korgen och åkte till rotensugnet och grillade korv. Solen sken och alla var glada! Härlig dag!

  

Nu väntar en lång ledig helg och vackert väder hoppas jag. Nu ikväll är det fredagsmys och tv spel för hela slanten. Och i morgon blir det sovmorgon???

Ha en skön helg alla...

Kommentarer
Postat av: Stina

Sovmorgon?? För i helvete, det är ju barnens vasalopp i morgon.. tidigt i säng o upp o tävla vetja =)

2009-02-27 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0