snart semester

Snart får jag semester.
Jag känner att jag behöver den nu. Det är 2 dagar kvar och jag hoppas dom går undan!!
Sen har jag semester och är ledig i 4 veckor och det ska bli så skönt. Jag organiserar mig nu sista dagarna och kommer att göra ett tok ryck så att allt blir färdigt inför semestern......

Jag har t om tagit fram baddräkten för i år så struntar jag totalt i om det stirras på badstränderna i sommar.... här ska det badas!! Tål ni inte se skiten så föreslår jag att ni blundar... :)

Hittade en rolig låt på nätet idag också och tyckte att den skull nog BertaStina lärt sig så hade vi kunna sjunga den när solen tittar fram igen... hahahah...


Melodi: Den blomstertid nu kommer..

Den baddräktstid nu kommer
när magen är för stor
då valkar bara sväller
och celluliter gror
Generad hårväxt lyfts fram i solens ljus
Nej stranden verkar boring
vi stannat inomhus

De krav som sommarn ställer
förstör vår ledighet
vi sitter där och gnäller
fy fan va jag är fet
Fast vem vill motionera
när man kan sitta still
Nej, låt oss revoltera
vi tar en kaka till!!

Kommentarer
Postat av: Stina

=) fiint Anna.. o hejja för baddräkten..

2009-07-07 @ 23:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0