Här kommer bilderna från sommarkalaset 09

Som vanligt så har jag inte tagit så många kort men Stina har ju gått och väntat så det är väl bäst att jag fixar undan det då!!

temat var hjämfest..... festplatsen var balkongen...folket var roligt...

min vackara sommar hjälm min vackra hjälm       groggsörja  och här lagas det grogg!
       Jonnas födelesdags present     
                        

 The Black Knight!!


 systrarna Lindås med kreativa hjälmar



 Malin kom som en hel trafikolycka. Anlände på moped med the black knight!! Hur kul som helst"!!


 tipspromenad



 Här är ett urval av hjälmar. Den roligaste hjälmen stod Annica för men den är censurerad så den visar jag inte här!!

Tina kom från borlänge med en egentillverkad melonhjälm..



 Vinnaren av omröstningen blev Jonna och hennes vackra markaron och ketchup middag.
Till vänster syns Kristinas hjälm som är fylld av hormoner... flickan är ju hög gravid så det var klockrent!!




 Jennie lånade pappas combat hjälm och min var fylld av blommor och fjärilar


 här sitter alla och vädret var inte med oss... fy sjutton så kallt det var!!!

 Jonna håller värmen genom att skratta.... plus ett par filtar

Det var systrarna Lindås kväll denna kväll. Jonna tog hem segern i hjälmtemat och Sara tog hem segern i tipspromenaden. Alla drack, skrattade och var glada.... men frös så in i norden. Alla filtar gick åt och när man kunde se sin andrdräkt så bröt vi upp. Vissa knallade vidare och vissa kröp ner i säng.... Nästa års sommarkalas blir varmare hoppas jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0