Hoho...



Rotensugnet vintern -09

Känns något avlägset med snötäckt landskap men visst ser det svalkande ut!!
Jag tycker nästan att man borde börja med att frysa in lite snö i frysen som man kan ta fram varma dagar...
Jag gillar i och för sig alla våra årstider men idag hade då inte jag tackat nej till en hink snö att svalka mig med.



Dagen som för övrigt varit ledig har tillbringats med min son. Eftersom jag bränt mig lite illa så skyr jag solen idag men bada ville vi göra ... lösningen blev simhallen!! Tack gode gud för att den finns....
Adam simmade 200 meter ... med dyna... och sen lekte vi bara. Härligt med lediga dagar...
Men som den sprittande unge han är så ligger han i skrivande stund fortfarande vaken och studsar upp och ner i mammas säng. Han har tillfälligt flyttat in i sängen tills han somnat för att det är så varmt i hans rum.... frågan är bara när han tänkt somna...


Om det nu är så att jag skickat rysningar med hjälp av vinterbilden så får jag väl lov att sätta in en liten somrig bild så ni blir varma om hjärtat igen......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0