I morgon blir han 7 år....

Det är helt obegripligt egentligen... I morgon är min lilla Adam 7 år och till hösten börjar han första klass.. det går alldeles för snabbt och jag blir alldeles yr... kan man trycka på paus????

Jag tog min mor till Mora idag och handlade presenter till den lilla killen. En hel dags shoppande och två väldigt trötta kvinnor kom sig så småningom hem igen. Har handlat i massor och jag har t om handlat till mig själv. Helt otroligt!!
Har inte provat kläderna än men jag tror jag ska kunna klämma i mig dom... och så lite smycken då... så klart...

Nu ska jag ramla i säng för en liten mamma känner sig så trött väldigt fort idag. Helt färdig och i morgon blir det tidig morgon. Jag ska hinna bjuda på frukost på säng och sjunga... ja må han leva... innan sju för då börjar jag jobba. Tur jag går en kort tur.... sen blir det Adam... hela dagen.

Min hjälte, min sol, mitt hjärta..........


Kommentarer
Postat av: Stina

GRATTIS ADAM... HIPP HIPP HURRA.!!!

2009-06-23 @ 23:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0