Igår trodde jag att jag skulle dö....

Igår hade jag en sån huvudvärk så jag trodde att jag bara skulle dö på fläcken där jag satt. Jag föreställde mig hur mitt huvud svällde upp och bara    precis som i tecknad film..... så blev det ju inte så klart.
Jag visste inte var jag skulle ta vägen och jag mådde så apilla så det var inte klokt. När jag till slut somnade så var klockan väldigt mycket över midnatt och sen ringde väckarklockan kl 6. Upp och jobba med huvudvärken gömt långt bak i min hjärnbalk nånstans..... peppar peppar...stannar den borta.

Lagade sjömansbiff till middag idag. Det gör jag nog inte om... vilken tråkig mat. Jonny får slicka sig om läpparna hur mycket han vill och be om det....men sjömansbiff blir det aldrig mer. NEJ.

Påsk närmar sig och vi åker till norr. Har inte varit hem sen jul så det är verkligen dags nu. Ska ju nästan skämmas så länge jag varit borta.... Saknar min Pilla och hennes garv, Saknar Hillan och hennes garv, saknar Maggan och hennes garv, saknar...... garv!!!

Just JA!!!!! Till årets logdans hos min vackra Tin så blir det kändistema..... vad kan jag hitta på att klä ut mig till????
Någon som har en bra ide`???


nOtERiNg:::::: I lördags vid midnatt på väg hem från Jonna så sa Linda det förbjudna ordet!!!! HAHAHA!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Peter Larsson... Stefan Nykvist.. kan det bli mer känt? Fram med symaskinen och sy dig en röd-vit dress.. =) o fanan har du ju redan som du kan ta med dig.

2009-04-01 @ 09:42:38
Postat av: Pilla

Kom hem NU!!

2009-04-02 @ 22:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0