Jag är unik

Jag har inte lyckats med så mycket i mitt liv än så länge och jag är egentligen ingen speciell. Jag har ingen ovanlig talang och är inte begåvad med en vacker sångröst. Jag har absolut inte den mest önskvärda kroppen och utseendet är väl som det är. Jag har inget fett bank konto och ingen villa i spanien. Jag har inga märkeskläder och ingen DolceGabbana väska. Jag har bara varit utomlands 2 gånger och då till samma land. Jag har gått på nitar och gjort misstag som alla andra. Jag har sårat och betett mig illa. Jag har ångrat, älskat och gråtit.

Men det finns något som jag har som ingen annan har. ... Jag har mig.

Jag har min personlighet och jag har min själ. Jag har ett stort ego men inget större än du har. Jag älskar mig och jag älskar att vara mig. Jag är unik och det finns bara ett exemplar av mig. (tur det) Jag tror inte att jag är bättre än alla andra. Jag är bara så bra som jag själv vill. Jag har talang för det jag gillar att pyssla med enligt min egen mening och det är ju just den... den egna meningen ... som räknas. Jag gillar mig och allt jag står för och den som inte gillar det behöver inte vistas i min närhet. Jag saknar mycket, det kan jag erkänna, men jag är inte förlorad i mig själv. Och för mig är det viktigt!
Det stoltaste jag kan skylta med är att jag är mamma. Jag är någon viktig för en annan liten varelse. Jag betyder något för någon och det gör mig så stolt så jag spricker.

Jag lever nu, i mig själv, med mig själv, och älskar nästan varje sekund av det..................










Kommentarer
Postat av: Tina

Du är bara så jävla bra. Jag älskar dej, det vet du!

2009-03-30 @ 20:08:42
Postat av: Pilla

Jag älskar oxå dig!! Du är bäst!!

2009-04-02 @ 22:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0