Jag känner mig som Hulken

Jo... jag var till hårataljen idag. Jag skulle bara toppa lite och färga på mitt långa slitna hår..... men Maria Nilsson var så inspirerad och pigg så det smittade av sig och hem kom jag med en osymetrisk frisyr och gröna slingor i håret...Dom är så duktiga på den salongen så det är ju helt otroligt. Jag går alltid därifrån och känner mig asrockig!!!
Det tar lite tid att vänja sig men nog var det fint.... tror ja... Så jag har i alla fall något som heter tropical green i håret nu. Det du .... MAGGAN!!

den långa sidan...

framifrån

Nu har frisyren ingen stadga just nu då eftersom jag nattan min lilla prins och gått igenom dagens aktiviteter... men visst syns det att det skiftar i grönt.....

Som jag sa till Jonna.... nu har jag provat det i alla fall så nu kan jag pricka av det på min lista.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har ju inte bloggat på ett tag men jag har liksom inte haft ork eller lust och så... Ska bättra mig och absolut ta mer kort!

Kommentarer
Postat av: Pilla

GRÖN??? kan tyvärr inte vänja mig... R tycker du ser för taskig ut! Han har erbjudit sig att färga om det! :)

2009-03-26 @ 19:55:28
Postat av: Pilla

Men frillan är underbar... bara jag hinner se den innan den växer ut.... brukar ju vara så...

2009-03-26 @ 19:56:50
Postat av: Tina

Snygg frisyr!! lite mer puff bara=) Gröna färgen....helt okej...tycker nog det har varit aningen snyggare med röd-lila eller cerise-röd..men vad vet jag=)

Skit coolt iaf..inget misstag.

Puss

2009-03-27 @ 07:18:43
Postat av: Maggan

Jag blir GRÖN av avund!!!!

2009-04-10 @ 13:34:00
URL: http://mims1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0