Jonna är en lysande stjärna!

Vilken tur jag har att Jonna har offrat sin dator en hel kväll bara för att jag ska få något kul att göra under natten!
Tack så mycket för det Jonna. Om det om någon vecka eller så dyker upp diverse produkter från olika företag så hade inte jag ett dugg med det att göra... lovar...

Födelsedagen närmar sig som smått.... eller just nu närmar den sig jävligt fort. Det känns som om jag sover bort dagarna, vilket jag i och för sig gör...men ajja... ni fattar.
Jag har ju sagt att jag slutat att fylla år nu när jag blivit 30 men fan..... varför ska jag sluta fylla år??Helt klart så ska jag fira min födelsedag. Det är väl absolut värt att fira att man blir äldre eftersom det betyder att man fortfarande lever... och det är väl något att fira?? Så på fredag tänker jag fira min födelesedag absolut. Jag ska bjuda mina vänner på lite tårta och den blir väl speciell hoppas jag. Ska försöka överträffa mig själv detta år. Hoppas jag lyckas.

Önskelista för i år:

Skulle vara ganska coolt med en lyxbåt som kan segla mig Karibien runt
En miljon i ett present kuvert hade också varit fint att få sätta sprätt på.
Skulle vara helt ok om man vaknade en morgon och allt överflödigt var puts väck och kroppen var slimmad som fan.
En annan önskan som gärna får slå in skulle vara att få en egen nanny, en egen chaffis, en egen kock, en egen inredare och en egen massör.

Tycker faktiskt inte att jag tagit i med mina önskningar i år.... nä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0