Muffins bak

Igår när Adam var på kalas så passade jag på att pröva göra muffinsar...dekorerade. Resultatet blev med blandade känslor. Dom är ju dekorerade men ser inte så ätbara ut... hahah....



Svärmor smakade en igår och hon tyckte att dom smakade messmör!!!! Adam åt en nyss och han gillade inte "kletet" på muffinsen. "men jag ska försöka äta upp den ändå mamma" säger han. Det är inte lite han offrar sig för att hålla mamma glad!! hahaha
nåja.... det blev vad det blev. Det var kul att testa bara. Försöker hitta någon sorts plan till min födelsedags tårta och jag tror jag har klart för mig vad jag ska göra för tårta.... får väl se hur jag lyckas...

Igår tog vi det bara lugnt hela dagen och det var så skönt att bara vara..... såg lite film på kvällen. Vi hyrde Arn 2. Det är faktiskt väldigt intressant med svensk historia... man kanske skulle läsa en bok om sånt???

Idag är det vasa lopp och familjen är bänkad vid tvn.... ja alla utom Adam då. Han har tröttnat att titta på stakandes svettgubbar. Vi ska väl ringa lite folk som vi inte sett på ett tag och se om någon törs smaka mina muffins... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0