utmaning....

Regler: Kopiera detta till din blogg och utmana 5 personer. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav får du inte svara likadant som denne. Du får heller inte ange samma svar två gånger. Detta är klurigare än man tror. Lycka till!
Jag utmanar inte någon men den som vill kan ju kopiera och föra alltsammans vidare.

1. Vad heter du?: Anna
2. Ett ord på fyra bokstäver: Anka
3. Flicknamn: Angelica
4. Pojknamn: Albin
5. Yrke: Astronaut
6. Färg: Alabasterblå
7. Klädesplagg: Annorak
8. Mat: Ananaskassler
9. Sak i badrummet: Ansiktsvatten
10. Plats/stad: Antalya
11. En orsak att vara sen: Automat växel ras
12. Något man skriker: Aldrig!
13. Film: Armagheddon
14. Något man dricker: Alkohol
15. Band: ABBA
16. Djur: Albatross
17. Gatunamn: Alle´gatan
18. Bil: AUDI
19. Sång: Aldrig ska jag sluta älska dig....(du är allt jag har och allt jag ber om...)
20. Aktivitet med mer än en deltagare? Aerobics

- Så blev min lista och den enda uppdateringen för idag... so long..

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ah, schyssta puckar! Det låter bra. Jobbar ev extra på påskafton, men annars är det lugnt.

2009-03-09 @ 22:45:00
URL: http://mims1.blogg.se/
Postat av: Maggan

Du har fått en utmaning: http://mims1.blogg.se/?tmp=09215934

2009-03-09 @ 22:57:09
URL: http://mims1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0