dagen såg ut...

Här kommer min dag i bilder nu.... orkar inte skriva så mycket idag. Sonen har varit vaken i natt och stimmat så halva villavägen har hört.. men nu sover han... som en stock. Just nu...



Här är det beryktade kortet som Stina skulle få som hon råkade få se i förväg... jaja..

 Det här är den fina snäckan som vi hittade och köpte till Stina +planterade i. Utan Annicas hjälp så jag hoppas Stina har lite överseende....


Det här är en sten som jag målat till Stina och levererat i all hemlighet medan hon var på jobbet.
Sen åkte vi och överraskade Stina på jobbet. Med tårta och present från alla.
 Stinas tårta!! Klicka på bilden för förstoring.

Stina ville ju inte bli firad men vi kunde ju inte låta bli så jag hoppas hon förlåter oss... det tror jag att hon gör!

Kommentarer
Postat av: Stina

jodå, visst förlåter Stina.. bara Stina slipper ha nåt kalas så får ni komma med hur många presenter ni vill =)

2009-05-12 @ 09:03:43
Postat av: Therese - Lurans blogg

Jisses så fin den stenen blev, vill ju minnas att du var duktig att rita i skolan också, trots en Jim som hängde dig över axeln ;-)

2009-06-11 @ 12:56:39
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0