Det blåser en storm....

Fy sjutton så jävla kallt det ska vara i norrland då!!! Full storm och pissregn. Precis vad jag inte packat för!
Igår när vi kom till Dorotea så hämtade bästa Hillan upp mig för att skjutsa mig och väskorna uppför backen. Jag total överraskade både mamma och syster när vi dök upp. Adam gick först med en ryggsäck på ryggen hem till mammas dörr och knackad på. Mamma öppnar och då rabblar Adam det som vi snällt övat in:
Hej mormor! Nu kommer jag. Jag har åkt med bussen ... själv... och Hillan har skjutsat mig uppför backen!
Mormor står bara och ler.... Maria log också.... när hon fattat att det var vi som kommit.

Adam min lilla hjälte hade en tung dag igår när vi satt på bussen hela dagen. Dvdn dog efter en timme på bussen men en välorganiserad mamma har alltid reservplaner. Fram med målarbok och lite godis och vips så var ungen sysselsatt länge. Han somnade när det var en halvtimmes åkfärd kvar men jag hade verkligen inte lust att skaka liv i honom när han väl somnat..... tro mig ni hade gjort likadant i det läget. Men i alla fall... hem kom vi och pissväder har vi.

Idag har jag lekt två barns mor till Adam och systersonen Sammy. Det har väl gått någorlunda när det är två vildar som råkar samman. Men jag står ut med allt i dag för i morgon.....
I morgon åker jag till allra käraste PILLA och ska övernatta där. Hon berättade ikväll att hon köpt ett nytt singstar spel som vi bara MÅSTE prova.... låter alla tiders.
Jag tänkte att jag skulle få till en spelkväll med bäst Hillan men det tyckte tydligen inte Adam. Tror Hillan somnade före mitt älskade kräk till son... :)

Nåja. ... det var det det ... jo...


Kommentarer
Postat av: Hillan

Haha ja nog somnade jag garanterat före Adam igår :) Men det behövdes, jag loooooovar :)

Ha det kuligast hos Pilla å hälsa från mig. Vi syns garanterat när du kommer dig hem igen... å då ska fanimej här spelas Metallica :)

2009-05-28 @ 13:52:52
Postat av: Pilla

Och jag missar metallica... skit :)

2009-05-28 @ 14:46:32
Postat av: Stina

hmm.. =/

2009-06-11 @ 10:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0