Tok!!

En dag till har passerat med täppt näsa och dåliga smak och luktsinnen. Känseln funkar ju fortfarande så det kan väl inte vara något  livshotande jag har. Och om man spenderar dagen med massa tok roligheter så går det undan...
En dag i Mora kan bli så kul. Jag har äntligen hittat regnkläder åt Adam. Det är inte lätt att vara skolkille nu. Det duger liksom inte med hängsel galonisar längre!!! hur töntigt som helst ju, mamma. Och inga gulliga djur eller konstiga färger......till slut hittade jag på intersport och sen var min lycka gjord. Inhandlade även ett svart paraply till Sambon idag eftersom han tydligen inte trivs så bra med att gå omkring i ett knallrosa med blommor som jag fått av Linda. Så jag handlar ett svart så jag får ha mitt knallrosa för mig själv.....
Jag såg tydligen en kändis idag. Hon var visst med i Robinson upplyste Ärtan mig. Ärtan är ung och modern och har koll på allt så jag säger inte emot.... och inte har jag ångest för att jag inte hade någon aning om vem det var heller! haha...

Nu är det ledigt några dagar och nu SKA jag INTE ha sovmorgon (lovar och svär, Jonna). Jag ska vara flitig som ett bi eller vilken insekt det nu va...
Till helgen ser jag fram emot en laxmiddag och massa skratt.
Och det hade ju inte varit fel om någon lite snabbt trollar fram en färdig semester planering åt mig.

Jag har vittring på livet... för jag älskar att leva.... (trallar vidare på Magnus Uggla)

Kommentarer
Postat av: Stina

Först drar ni till småland o high chaparall, leker cowboys en dag där eller två =) sen drar ni till ullared.. motormuseumet för den "gamle mannen" o panduro för dig.. o hela stora Gekås för hela familjen.. o så anmäler du dig innan så du får vara med i tv-såpan dom ska göra där i sommar.. så blir ni tv-kändisar oxå =).. Sen får du ju inte missa den nya butiken där utanför =)

2009-05-06 @ 00:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0