Utomjording??

Idag har jag verkligen funderat över vilken planet jag är på just nu. Det börjar med att jag i morse skickar sms till Linda och hoppas att allt ska gå bra på hennes farmors begravning. ... lite fel blev det när begravningen är först nästa fredag. Och idag är det inte ens fredag utan lördag och det är en hel vecka kvar till begravningen. Sen skulle jag göra ett grattis kort till Stina. Tänkte skicka iväg det till Jonna och höra vad hon tyckte om det... skickar det till Stina istället... BRA JOBBAT ANNA... Men även solen har sina fläckar och jag håller ju inte ordning på allt jämt....

Men jag har lyckats med lite idag också. Har pysslat lite grann. Gjort en målarbok till Adam, gjort lite syrendoftande tvål och lite annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0