välkommen kära täppta näsa

Jag är fortfarande förkyld eller har pollen allergi eller vette fan... näsan är täppt och både smak och luktsinnet är väck. Så har det varit sen efter påsk och det kommer och går hela tiden. Jag skyndar mig att äta när jag för tillfället kan känna doft och smak. Sen smäller det till så är det borta igen..... måste jag kanske ringa farbror doktor???

Just nu undrar jag var tiden tar vägen och om min älskade sambo alltid varit s¨å duktig....
Jag hinner inte med där hemma. Först sover jag bort mina lediga dagar, sen panikstädar jag och plockar och har mig och ändå får jag inte undan någonting. Jag jobbar som mycket men alla mina lediga dagar då jag tänker att jag ska få undan lite bara försvinner.. och varje kväll när jag kommer hem så har mannen tvättat och diskat och pysslat och jag viker tvätten och lägger på hög och ställer fram lite mer disk..... gnäller han??? icke... bra karl det där. En man med tålamod behövs om man ska fixa att leva med en slarver och lat skit som jag. Men om några dagar är jag ledig och då ska jag ta itu med allt..... jag lovar..... hoppas jag.


Måste påminna om tävlingen också som jag satte igång..... den tjugonde maj är den över...lämna din bästa ide så kan det urläckra och fantastiskt fina paketet bli ditt!!

Kommentarer
Postat av: Stina

du ska se att det blir en jävla fart på dig nu bara du tagit "medicinen" du fått.. =)

2009-05-03 @ 23:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0